Ford a început asamblarea în masă a bateriilor pentru vehicule electrice, cu trei capacități diferite, pentru utilizarea exclusivă în noua generație de vehicule electrice Ford – Explorer și Capri, ambele vehicule fiind construite la Centrul de electrificare din Koln.
Ca parte a unei investiții transformatoare de 2 miliarde de dolari în fabrica istorică din Köln, noua unitate complet digitalizată asigură standarde înalte de calitate, eficiență și o reducere semnificativă în ceea ce privește transportul, precum și o aliniere completă cu producția vehiculelor în aceeași locație.
Fabrica din Köln a reprezentat o piatră de temelie a producției Ford în Europa timp de aproape 100 de ani. Această nouă fabrică reprezintă un alt pas pe calea electromobilității, extinzând expertiza Ford, consolidând lanțurile valorice și furnizând componente și vehicule de înaltă calitate pentru clienți.
Calitate și eficiență
Noua unitate de asamblare a bateriilor din Köln nu numai că asigură o calitate și o eficiență ridicate, dar include și dezvoltarea continuă a competențelor și expertizei forței de muncă Ford, ca parte a transformării fabricii într-o uzină digitalizată a viitorului.
Cei 180 de roboți nou instalați sudează, lipesc și înșurubează carcasa bateriei și o echipează cu până la 12 module de baterie. Un total de aproximativ 2.775 de piese individuale sunt asamblate într-un pachet de baterii pe linia de producție automatizată, lungă de 2 km.
Noua fabrică de baterii reprezintă un alt pas în călătoria Ford către un viitor electric, modernizând procesele și instalațiile de fabricație. Având în vedere că vehicule electrice sunt produse și la uzina Ford Otosan din Craiova, România și Kocaeli, Turcia, iar unitățile de propulsie electrică sunt produse la fabrica Ford din Halewood, Marea Britanie, arată determinarea Ford de a crea o nouă generație de vehicule electrice de înaltă calitate în Europa pentru clienții europeni.