SC Salubritate Craiova SRL, operator de salubritate cu activitate delegată pe teritoriul municipiului Craiova, reia programul cu publicul precum și încasările la casieria societății, începând din data de 15.05.2020. Astfel, programul cu publicul va fi zilnic, de luni până vineri, între orele 8 și 12. În cadrul ghișeului unic amenajat în incinta societății se va putea face plata facturilor, se vor putea întocmi contracte și depune cereri sau documentații pentru obținerea avizului tehnic, fiind luate măsuri pentru respectarea distanței de minim 1,5 metri între clienți.
Programul cu publicul rămâne unul redus față de cel normal și operatorul încurajează în continuare cetățenii și persoanele juridice să folosească mijloacele electronice pentru a transmite cereri, sesizări și alte documente, la adresele de e-mail office@salubritate-craiova.ro, craiovacurata@yahoo.com și salub_craiova@yahoo.com. Abonații pot solicita telefonic asistență la numerele 0251/422.733 (dispecerat, apelabil non stop) și 0251/414.660, interior 122 (Serviciul Abonați) sau interior 106 (Compartiment Relații cu Publicul). Reamintim abonaților că pot cere, folosind una dintre modalitățile de contact amintite, primirea facturii lunare automat, prin e-mail. De asemenea, clienții societății pot achita contravaloarea facturilor utilizând mijloacele de plată alternative: plata prin internet banking, la unitățile bancare sau în magazinele partenere PayPoint.