„Străzile din Craiova arată jalnic. Ele sunt sparte de către diverși deținători de utilități și nu mai sunt readuse la forma inițială”, a explicat Teodor Sas.
La rândul său, Cosmin Corâțu a ridicat problema accidentelor din zonele trecerilor de pietoni. „Au fost 70 de accidente, 73 răniți și doi morți în aceste zone. Poliția Rutieră a evidențiat 24 treceri unde se întâmplă frecvent accidente. Propunerea noastră este aceea de a se reveni la acele limitatoare de viteză”, a explicat acesta.
În ceea ce privește străzile sparte care nu mai sunt aduse la forma inițială, primarul Craioveni recunoaște faptul că sunt probleme. „O stradă spartă, nu mai ai cum să vii cu ea la forma inițială. Din cauza asta tot modificăm regulamentele pentru că este clar că nu putem să nu le dăm autorizații de spargere celor de la gaze sau alți furnizori de utilități”, a explicat Olguța Vasilescu.
Edilul șef al Băniei a mai precizat și că nu este de acord cu montarea de limitatoare de viteză. „Dorim ca la trecerile de pietoni să fie acel covor din material antiderapant care va obliga conducătorii auto să încetinească”. Olguța Vasilescu a recunoscut, de asemenea, că „avem ce mai mare număr de mașini după București”, dar precizează că problema se va rezolva. „Am dat drumul la cinci SF-uri pentru parcări supraterane în zonele care sunt cela mai aglomerate din municipiul Craiova. Una dintre ele va fi în spatele Judecătoriei, alta pe Calea București, alta în zona Parcului. Încercăm ca în toate cartierele să avem câte o parcare de cel puțin 300 locuri care să acopere acest necesar”.